AktualnościOgłoszeniaNabór na stanowisko psychologa

Nabór na stanowisko psychologa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 zatrudni nauczyciela:

stanowisko: psycholog

placówka: poradnia publiczna

wymiar zatrudnienia –  etat (pensum 20 godz./tyg.)

zatrudnienie od 01.09.2021 r. na wakat.

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku nauczyciela psychologa musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 poz. 2215 ze zm.) oraz zgodnie z §3 i §20 rozporządzenia MEN z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 poz. 1575).

Dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe np. zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i/lub diagnozy i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i/lub pedagogiki leczniczo-terapeutycznej

Wymagane dokumenty:

1)    curriculum vitae,

2)    list motywacyjny,

3)    wypełniony kwestionariusz osobowy (Załącznik nr 1) dla osób ubiegających się o zatrudnienie [należy pobrać ze strony: https://bip.malopolska.pl/ppptarnow zakładka Nabór na stanowiska],

4)    kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5)    oświadczenie kandydata o spełnianiu warunków zdrowotnych niezbędnych do wykonywania zawodu,

6)    oświadczenie kandydata o niekaralności,

7)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania  rekrutacyjnego o treści:

„Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tarnowie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w CV, liście motywacyjnym i innych dokumentach w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji. Zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 ust. 11 RODO. Zapoznałam/em się z obowiązkiem informacyjnym”. W razie pytań należy się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: sekretppp@umt.tarnow.pl

Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Termin nieprzekraczalny złożenia dokumentów:  do  2 lipca 2021 r. do godz. 12.00.

Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: „Nabór na stanowisko NAUCZYCIELA PSYCHOLOGA w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1)    osobiście w sekretariacie  Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3, lub

2)    przesłać za pośrednictwem poczty  na adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tarnowie, ul. Chyszowska 3,  33-100 Tarnów, lub

3)    przesłać za pośrednictwem platformy ePUAP. Adres skrytki ePUAP Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie: /ppptarnow/SkrytkaESP

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do placówki.

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nie zwraca złożonych dokumentów.

Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o jej terminie poinformowani  telefonicznie.

Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać ze sobą dowód osobisty oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.

Szczegółowe informacje tel. (14) 655 99 95, e-mailsekretppp@umt.tarnow.pl

Najnowsze

Więcej artykułów