|
9. Instruktaż porady dla rodziców do pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w pisaniu i czytaniu |
|
|
Forma zajęć: |
porady indywidualne |
|
Cel: |
pomoc rodzicom w pracy z dzieckiem w zakresie usprawniania technik czytania i pisania |
|
Adresaci: |
Rodzice |
|
Miejsce: |
Poradnia |
|
Czas trwania: |
w zależności od potrzeb |
|
Częstotliwość: |
według potrzeb |
|
Zasady kwalifikacji: |
na pisemny wniosek złożony w sekretariacie |
|
Prowadzący: |
pedagodzy poradni |
|
10. Porady dla rodziców dzieci w wieku od 2 do 6 roku życia dotyczące rozwoju dziecka (ćwiczeń, form stymulacji) |
|
|
Forma zajęć: |
porady indywidualne |
|
Cel: |
pomoc rodzicom w projektowaniu oddziaływań stymulujących rozwój dziecka adekwatnie do wieku i możliwości |
|
Adresaci: |
Rodzice |
|
Miejsce: |
Poradnia |
|
Czas trwania: |
według potrzeb |
|
Częstotliwość: |
według potrzeb |
|
Zasady kwalifikacji: |
pisemny wniosek złożony w sekretariacie |
|
Prowadzący: |
pedagodzy poradni |
|
11. Warsztaty szkoleniowe dla nauczycieli przedszkoli „Dysleksja rozwojowa” |
|
|
Forma zajęć: |
warsztaty szkoleniowe dla grup 10 – 20 osobowych |
|
Cel: |
przybliżenie nauczycielom problemu dysleksji rozwojowej – specyficznych trudności w nauce |
|
Adresaci: |
nauczyciele przedszkoli |
|
Miejsce: |
Poradnia |
|
Czas trwania: |
1 spotkanie, ok. 3 godziny zegarowe |
|
Częstotliwość: |
Jednorazowo |
|
Zasady kwalifikacji: |
zapisy w sekretariacie poradni |
|
Prowadzący: |
pedagodzy i psycholodzy poradni |
|
12. Warsztaty szkoleniowe dla nauczycieli matematyki nt. dyskalkulii |
|
|
Forma zajęć: |
warsztaty grupowe |
|
Cel: |
przybliżenie nauczycielom matematyki problemu dyskalkulii – specyficznych trudności w nauce matematyki |
|
Adresaci: |
nauczyciele matematyki w klasach IV – VI szkoły podstawowej |
|
Miejsce: |
Poradnia |
|
Czas trwania: |
1 spotkanie, ok. 3 godziny |
|
Częstotliwość: |
Jednorazowo |
|
Zasady kwalifikacji: |
zapisy w sekretariacie |
|
Prowadzący: |
Monika Sęk, Elżbieta Wzorek |
|
13. Warsztaty dla nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego |
|
|
Forma zajęć: |
warsztaty grupowe |
|
Cel: |
rozpoznawanie dzieci z grupy ryzyka dysleksji |
|
Adresaci: |
nauczyciele nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, |
|
Miejsce: |
Poradnia |
|
Czas trwania: |
2 godziny zegarowe |
|
Częstotliwość: |
Jednorazowo |
|
Zasady kwalifikacji: |
zapisy w sekretariacie |
|
Prowadzący: |
pedagodzy poradni |
