| 11. Instruktaż porady dla rodziców do pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami
w pisaniu i czytaniu |
|
| Forma zajęć: | porady indywidualne |
| Cel: | pomoc rodzicom w pracy z dzieckiem w zakresie usprawniania technik czytania i pisania |
| Adresaci: | Rodzice |
| Miejsce: | Poradnia |
| Czas trwania: | w zależności od potrzeb |
| Częstotliwość: | według potrzeb |
| Zasady kwalifikacji: | na pisemny wniosek złożony w sekretariacie |
| Prowadzący: | pedagodzy poradni |
| 12. Porady dla rodziców dzieci w wieku od 2 do 6 roku życia dotyczące rozwoju dziecka (ćwiczeń, form stymulacji) | |
| Forma zajęć: | porady indywidualne |
| Cel: | pomoc rodzicom w projektowaniu oddziaływań stymulujących rozwój dziecka adekwatnie do wieku i możliwości |
| Adresaci: | Rodzice |
| Miejsce: | Poradnia |
| Czas trwania: | według potrzeb |
| Częstotliwość: | według potrzeb |
| Zasady kwalifikacji: | pisemny wniosek złożony w sekretariacie |
| Prowadzący: | pedagodzy poradni |
| 13. Warsztaty szkoleniowe dla nauczycieli przedszkoli „Dysleksja rozwojowa” | |
| Forma zajęć: | warsztaty szkoleniowe dla grup 10 – 20 osobowych |
| Cel: | przybliżenie nauczycielom problemu dysleksji rozwojowej – specyficznych trudności w nauce |
| Adresaci: | nauczyciele przedszkoli |
| Miejsce: | Poradnia |
| Czas trwania: | 1 spotkanie, 3 godziny zegarowe |
| Częstotliwość: | Jednorazowo |
| Zasady kwalifikacji: | zapisy w sekretariacie poradni |
| Prowadzący: | pedagodzy i psycholodzy poradni |
| 14. Warsztaty szkoleniowe dla nauczycieli matematyki nt. dyskalkulii | |
| Forma zajęć: | warsztaty grupowe |
| Cel: | przybliżenie nauczycielom matematyki problemu dyskalkulii – specyficznych trudności w nauce matematyki |
| Adresaci: | nauczyciele matematyki w klasach IV – VI szkoły podstawowej |
| Miejsce: | Poradnia |
| Czas trwania: | 1 spotkanie, 3 godziny |
| Częstotliwość: | Jednorazowo |
| Zasady kwalifikacji: | zapisy w sekretariacie |
| Prowadzący: | Monika Sęk, Elżbieta Wzorek |
| 15. Warsztaty dla nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego | |
| Forma zajęć: | warsztaty grupowe |
| Cel: | rozpoznawanie dzieci z grupy ryzyka dysleksji |
| Adresaci: | nauczyciele nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, grupa do 20 osób |
| Miejsce: | Poradnia |
| Czas trwania: | 2 godziny zegarowe |
| Częstotliwość: | Jednorazowo |
| Zasady kwalifikacji: | zapisy w sekretariacie |
| Prowadzący: | pedagodzy poradni |
